وبلاگ بزرگ ای اسپورت

اس ام اس و جوک

وبلاگ بزرگ ای اسپورت

اس ام اس و جوک

اسهال و راههای درمان

اسهال و راههای درمان

اسهال خونی،اسهال شدید،اسهال الاطفال،ااسهال مزمن،اسهال نوزادان

آیا میدانیداسهال چیست؟
بهتر است بدانید که زمانی که تغییر در تعداد و غلظت مدفوع ایجاد گردد به طوری که مدفوع آبکی شده و تکرار آن بالا رود فرد مبتلا به اسهال می شود.
اسهال،درمان اسهال
علت اسهال چیست؟
خوب است بدانید که بزرگترین و اصلی ترین دلیل اسهال عوامل عفونی است که این عوامل از طریق مختلف وارد بدن می شود. در واقع گاهی با خوردن میوه و سبزی که به درستی و کامل شستشو داده نشده باشد اسهال به وجود می آید. در برخی مواقع به دلیل رعایت نکردن بهداشت به ویژه بعد از اجابت مزاج عفونت موجود در دست هایی که شسته نشده اند و.. وارد بدن شده و اسهال اتفاق میافتد.
اسهال،درمان اسهال

 نکاتی که باید درمورد اسهال رعایت شود را بدانید

هشدار!!
دقت داشته باشید که گر در زمان مبتلا شدن به اسهال این علائم را دیدید به پزشک مراجعه نمایید:اگر ابتلا به اسهال شما بعد از گذشت 2 روز هیچ تغییری البته رو به بهبودی نداشت لازم است به دکتر مراجعه نمایید.در واقع اگر مدفوع شما خونی شد.اگر فرد مبتلا به اسهال بالاتر از 45 سال سن داشت زیرا که بعد از 40 سالگی مقاوت سیستم ایمنی بدن تا حدی پایین می آید.اگرفردمبتلا در کنار اسهال بسیار تشنه می شود و دهانتان خشک می شود.اگر در کنار اسهال تب هم دارد و بدنش داغ است .
اسهال،درمان اسهال
درمان اسهال را بشناسید
لازم به ذکر است که زمانی که فردی مبتلا به اسهال از شما در مورد درمان می پرسد بدون معطلی کته ماست را به او پیشنهاد می  دهید که این روش درمانی فوق العاده موثرو مفید است.در واقع متخخصین طب سنتی دم کرده یونجه را پیشنهاد می نمایند البته به اندازه نه زیاد تر از حد معمول.درمان سنتی دیگر دم کردن چای ریحان می باشدبهتر است بدایند که میوه هایی که اسهال را بند می آورند عبارتند از: موز، سیب ,خرما و ازگیل

اسهال،درمان اسهال
لازم به یادآوری است که به یاد داشته باشید که در زمان ابتلا به اسهال بدن با بی آبی شدید مواجه می شود که باید در مصرف آب کاستی نشود.درمان دارویی اسهال هم در کنار این درمان ها مکمل است که شایع ترین قرص برای متوقف کردن و درمان اسهال قرص دیفنوکسیلات می باشد.

اسهال و راههای درمان

مطالب مرتبط:

اسهال خونی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.