وبلاگ بزرگ ای اسپورت

اس ام اس و جوک

وبلاگ بزرگ ای اسپورت

اس ام اس و جوک

معرفی Cryolipollis Cryolipollis

معرفی Cryolipollis Cryolipollis


یک روش جدید و غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های بیش از حد محلی است که جراحی، لیزر و دارو را شامل نمی شود. این روش توسط FDA تایید شده است و اثبات شده است که دائمی و موثر است.  چه چیزی باعث می شود Cryolipollis اندازه گیری از درمان های مختلف استفاده از تکنولوژی سرد با خلاء برای کاهش میزان بافت چربی است، و تعداد جلسات در محدوده یک تا سه جلسه غیر قابل برگشت و غیر تهاجمی است.  کار سرد چگونه انجام می شود؟ سلول های چربی در دماهای پایین بیشتر حساس به بافت عضلانی و عروقی هستند و به سرعت در حال رشد می شوند. به این ترتیب، هنگامی که درجه حرارت سلول های چربی از دست می رود، سلول های منطقه هدف آسیب دیده و می میرند. چند هفته بعد، آنها از طریق سیستم لنفاوی از طریق بدن عبور می کنند. .  چه اتفاقی می افتد در طول درمان؟ پس از انتخاب موقعیت دلخواه، اپراتور پروب دستگاه را در منطقه قرار می دهد. سپس پوست و چربی زیر آن به وسیله خلاء به پروب کشیده می شود و بیمار مکش را احساس می کند و فشار را فشار می دهد.  چه مدت جلسه درمان آخر هفته است؟ برای هر منطقه 45 تا یک ساعت طول می کشد. برای فضای بیشتری، برای تکمیل آن ممکن است تا 4 ساعت طول بکشد. زمان کار با توجه به نیازهای شما تعیین می شود.  آیا Cryolipolysis واقعا موثر است؟ بله، مطالعات نشان داده است که کاهش چربی محلی در کریو-لیپولیز، در روش های غیر تهاجمی (به استثناء تبخیر پالپ والپروک)، از سایر روش ها موثرتر است. در یک جلسه ی کریولایپولیز، میزان 20-40٪ در هر مکعب مشاهده می شود، که قابل توجه است، هرچند که نتایج از فرد به فرد متفاوت است و میزان چربی بیش از حد و شیوه زندگی بیمار پس از کریولپیلیز متفاوت است. افرادی که تمایل دارند میزان چربی محلی را کاهش می دهند، پس از 3 ماه می توانند کریولیز را در همان منطقه تکرار کنند تا بیشتر کاهش یابد.


حس چه زمانی رخ می دهد وقتی که در انسان درمان می شود؟

در اولین دقیقه از کار شما یا دستگاه شما فشار زیادی را احساس می کنید. این احساس کاهش می یابد و بسیاری از مردم مشغول مطالعه در دستگاه های همراه خود در طول درمان و یا حتی گرفتن ناگهانی.


آیا نیاز به برنامه تناسب اندام و رژیم غذایی و تناسب اندام وجود دارد؟

  نه، هیچ مکمل یا مکمل لازم نیست. برای ورزش و ورزش سود ندارد بعد از درمان، انگیزه بیشتر برای مراقبت از خود و سلامت شما وجود دارد.

    آیا نتایج دائمی وجود دارد؟

هنگامی که درمان با کریولپیولیز انجام می شود، چربی محلی شما برداشته می شود. نتایج تا زمانی که وزن خود را از طریق رژیم غذایی و ورزش متعادل نگه دارید، پایدار هستند.  کدام کاندیداها برای این رویکرد هستند؟ افرادی که چاقی موضعی دارند و اضافه وزن ندارند بهتر است برای این روش مناسب باشند. Revolyupolysis برای درمان چاقی استفاده می شود و فقط برای کاهش میزان لیپید های موضعی مانند بطن ها، ران ها، شکم، سلول های بازو استفاده می شود. این روش، در مقایسه با لیپوساکشن در بیماری قلبی عروقی، کبد و کلیه نیز می تواند انجام شود. است .  با توجه به حجم عظیمی از دستگاه های اخیرا معرفی شده کرواسی، بیماران باید در مورد استفاده از این دستگاه فقط در مراکز پزشکی معتبر و تخصصی مراقب باشند. دستگاه ها بسیار متفاوت هستند و بنابراین کارایی آنها کاملا متفاوت است. یک دستگاه واقعا موثر که همچنین از خلاء است و دمای سرد -10 درجه سانتیگراد را می توان مورد استفاده قرار داد و این مشخصات را می توان به راحتی در کاتالوگ دستگاه خواند. البته، اگر نام دستگاه و سازنده را می دانید، دستگاه هایی که درجه حرارت 10 درجه سانتیگراد را ندارند یا خالی نیستند، موثر نیستند.


تفاوت اصلی با روش های دیگر چیست؟


روش های لیزر، سوزن و مکش در این روش استفاده نمی شود و فرد می تواند بلافاصله به کار بازگردد. این روش اغلب برای افرادی که تمایلی به انجام لیپوساکشن و / یا لیپولیز ندارند و در حال خوردن درد و زخم هستند، و همچنین می خواهند نتایج را با هزینه کمتر دریافت کنند. مطلوب  البته، لیپولیز، لیپوپروتئین و لیپوپروتئین دارای نتایج فوری و حذف چربی اضافی در یک جلسه است. اما در Cryolipollis، فرد نیاز به صبر بیشتر به تدریج از بین بردن چربی اضافی است که توسط crystallized crystallization.  پیامدهای این روش چیست؟ این معمولا بی درد است، اما گاهی اوقات تورم، کبودی کوتاه، قرمزی، سوزن شدن یا بیحسی در ناحیه که گذرا است و بعد از چند روز از بین می رود.  آیا می توانید باسیل تیروزین لاغر شوید؟ ممکن است شنیده باشید که حتی اگر شما 20 کیلو چربی را از بدن خود بردارید و برنامه غذای مناسب نداشته باشید، دوباره دوباره چرب خواهید شد. بنابراین امیدوار نباشید که همیشه بدون هیچگونه اصول تغذیه و رفاه، وزن آلی مطلوب داشته باشید. این یک دستگاه عالی برای حذف کریولایپولار از بدن است و این یک انگیزه بزرگ برای تغذیه و ورزش بیشتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.