وبلاگ بزرگ ای اسپورت

اس ام اس و جوک

وبلاگ بزرگ ای اسپورت

اس ام اس و جوک

مدل کت و شلوار مردانه میانسال

مدل کت و شلوار مردانه میانسال

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد زیباترین مدل کت و شلوار مردانه میانسال برای مهمانی صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.کت و شلوار از انواع لباس های رسمی برای آقایان است و اغلب آقایان در سنین میانسالی تمایل زیادی به پوشیدن کت و شلوار در مکان های مختلف دارند. مدل کت و شلوار مردانه میانسال در انواع طرح های متنوع موجود است و شما می توانید از بین این طرح های مختلف کت و شلوار با تن پوش شیکی را برای خود انتخاب کنید.کت و شلوار های اسپرت و رسمی جایگاهی ویژه در دنیای مد آقایان دارند و با توجه به اینکه کت و شلوار باعث جذابیت بیشتر و مرتب به نظر رسیدن ظاهر می شود از این رو اغلب آقایان تمایل دارند برای داشتن ظاهری آراسته در مکان های اداری و مجالس و مهمانی ها از کت و شلوار استفاده نمایند.

کت و شلوار مردانه میانسال

مدل کت و شلوار مردانه میانسال با جدیدترین طرح های مد سال

در انتخاب مدل کت و شلوار مردانه برای افراد میانسال بهتر است به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری و سن خود توجه کنید تا بتوانید کت و شلوار شیک و مناسبی را انتخاب کنید.
از کت و شلوار می توانید در مهمانی ها و دورهمی های رسمی و جلسه های کاری مهم استفاده کنید. بهتر است طرح و رنگ کت و شلوار خود را با دقت زیادی انتخاب کنید زیرا مدل و رنگ کت و شلوار علاوه بر ظاهر روی شخصیت شما نیز تاثیرگذار است و با پوشیدن کت و شلوار رسمی در مکان های مهم می توانید باوقار و جذاب تر به نظر برسید.
کت و شلوارهای مردانه میانسال را بهتر است از بین رنگ های تیره نظیر سورمه ای و مشکی و طوسی تیره و روشن و قهوه ای و … انتخاب کنید زیرا این رنگ ها سنگین و باوقار تر هستند.

کت و شلوار شیک مردانه

مدل کت و شلوار ساده مردانه

کت و شلوار مشکی مردانه

کت و شلوار مشکی مردانه

مدل کت و شلوار زیبا و شیک مردانه

کت و شلوار طرح دار مردانه

مدل کت و شلوار مشکی

کت و شلوار رسمی و شیک مردانه

مدل کت و شلوار اسپرت

کت و شلوار مردانه مخصوص آقایان میانسال

مدل کت و شلوار مشکی

کت و شلوار ساده و جذاب مردانه

تعداد کت و شلوارهای کمد یک آقا هیچ وقت با تعداد لباس‌های رسمی کمد یک خانم قابل مقایسه نیست؛ زود قضاوت نکنید، این موضوع چندان ربطی به علاقه خانم‌ها به خرید و بیزاری آقایان از این اتفاق ندارد.

هر خانم یا آقایی حتی یک بار برای خرید کت و شلوار مردانه وقت گذاشته باشد، می‌داند یکی از سخت‌ترین خریدهای ممکن است، آن‌قدر که حوصله خریدار سر می‌رود و کلافه به انتخابی نه‌چندان مناسب تن می‌دهد. خرید کت و شلوار مردانه اصولی دارد که اگر بدانید قطعا خرید راحت‌تری خواهید داشت.

اصول خرید کت و شلوار,تکنیک های خرید کت و شلوار

قانون اول: شلوار را ول کن، کت را بچسب
هنگام خرید کت و شلوار هیچ‌وقت نباید شلوار را معیار قرار دهید. اگر شلوار به تن شما خوب و بی‌عیب باشد، دلیل خوش‌پوش بودن کت نیست؛ ازسوی دیگر امکان دخل و تصرف، تنگ یا گشاد کردن شلوار به‌مراتب راحت‌تر از کت است، به همین دلیل با انتخاب کت شروع کنید و در مرحله بعد سراغ شلوار بروید.

اصول خرید کت و شلوار,تکنیک های خرید کت و شلوار

قانون دوم: به شانه‌ها دقت کنید
بعد از پوشیدن کت، در نخستین قدم به شانه‌ها دقت کنید. مهم‌ترین قسمت در یک کت مردانه شانه و سرشانه است که باید بی‌عیب باشد و بدون کشیدگی یا چین و چروک روی بدن قرار بگیرد. امکان تغییر در قسمت‌های دیگر مثل بلند یا کوتاه کردن آستین، کم یا زیاد کردن گودی کمر وجود دارد.

اصول خرید کت و شلوار,تکنیک های خرید کت و شلوار

قانون سوم: نظم ریز
تعیین قد آستین اصولی دارد؛ آستین کت جایی تمام می‌شود که دست شروع می‌شود، پیراهن هم باید نیم سانت از آستین کت بیرون بیاید. میزان خروج آستین پیراهن از کت نباید از یک و نیم سانتی‌متر بیشتر شود. این نکته ظریف و ‌ریزی در پوشیدن کت و شلوار است که اغلب آقایان نادیده می‌گیرند.

قانون چهارم: راز زیبایی در نگاه اول
برای اینکه از قد مناسب شلوار مردانه خود مطمئن شوید، این قانون کلی را به‌خاطر بسپارید: رابطه مستقیمی بین قد و پهنای شلوار وجود دارد یعنی هرچه شلوار تنگ‌تر باشد، قد شلوار کم می‌شود و هر چه شلوار گشادتر شود، قد هم افزایش پیدا می‌کند.

اصول خرید کت و شلوار,تکنیک های خرید کت و شلوار

اگر سراغ کتی با شلوار کلاسیک رفته‌اید، بهتر است از روش فروشندگان استفاده کنید، آنها قد شلوار را از پشت تا وسط پاشنه کفش می‌گیرند.  حواس‌تان باشد، اگر می‌خواهید قد شلوار تا قوزک پا بالا بیاید، مدل شلوار حتما باید تنگ باشد.

مدل کت شلوار مردانه میانسال

مدل کت و شلوار مردانه

مدل کت شلوار شیک و ساده مردانه

مدل کت و شلوار برای آقایان میانسال

مدل کت و شلوار طوسی روشن

مدل کت و شلوار زیبا و شیک مردانه

کت و شلوار ساده و جذاب مردانه

مدل کت و شلوار سورمه ای مردانه

کت و شلوار رسمی مردانه

کت و شلوار مشکی مردانه

کت شلوار شیک و رسمی مردانه

کت و شلوار مردانه رنگ روشن

کت شلوار طرح دار و شیک مردانه

کت و شلوار سورمه ای مردانه

مدل کت شلوار زیبا و ساده مردانه

کت و شلوار برای آقایان میانسال در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود است و اگر شما تمایل دارید کت و شلوارتان را در مهمانی ها و مجالس رسمی بپوشید مدل کت و شلوار رسمی ساده می تواند برایتان انتخابی مناسب باشد.
کت و شلوار ها با طرح راه راه افقی و عمودی در بین آقایان میانسال از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و از این مدل کت و شلوارها می توانید در مکان های مختلف استفاده کنید.
توجه به اندازه سایز کت و شلوار یکی دیگر از نکات مهم است و اگر شما تمایل دارید اندام و اندازه قد تان متناسب و جذاب تر به نظر برسد بهتر است از کت و شلواری استفاده کنید که دقیقا هم سایز شما است.

مدل کت و شلوار مردانه میانسال تیره

مدل کت و شلوار تیره

مدل کت و شلوار مردانه خاکستری

مدل کت و شلوار مردانه میانسال با طرح جدید

مدل کت و شلوار مردانه میانسال زیبا و مجلسی

مدل کت شلوار طوسی تیره مردانه

کت و شلوار مشکی مردانه

کت و شلوار مشکی و ساده مردانه

مدل کت و شلوار رنگ تیره مردانه

مدل کت و شلوار مردانه زیبا و رسمی

کت و شلوار مشکی و ساده

مدل کت شلوار مردانه میانسال ساده

کت و شلوار مردانه

مدل کت و شلوار

کت و شلوار مشکی تیره

کت و شلوار شیک و رنگ تیره مردانه

مدل کت و شلوار روشن

مدل کت و شلوار رنگ روشن مردانه

مدل کت و شلوار مردانه میانسال

مدل کت شلوار قهوه ای مردانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل کت شلوار مردانه شیک برای افراد میانسال آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.