وبلاگ بزرگ ای اسپورت

اس ام اس و جوک

وبلاگ بزرگ ای اسپورت

اس ام اس و جوک

تعبیر خواب دریا

تعبیر خواب دریا

تعبیر خواب دریا , تعبیر خواب دریای مواج و طوفانی , تعبیر خواب دریا خروشان , تعبیر خواب دریا و ماهی و کشتی و قایق

تعبیر خواب دریا مواج و طوفانی و خروشان ، تعبیر خواب دریا و قایق و کشتی , تعبیر خواب دریا و ساحل و ماهی همگی در سایت اینترنتی پارسی زی . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان همیشگی ما قرار گیرد.

دریا در خواب

مولف معتقد است که دریا نشان از کسی دارد که جایگاه خاصی دارد و از شما بالاتر است.در گذشته ان را پادشاه و حاکم می نامیدند و امروز هر کسی که عالی رتبه باشد حکم خواب دریا خواهد بود.

در کتاب نفایس الفنون آمده است دریا در خواب یا پادشاه است یا دانشمند و عالم و اگر در یا صاف و روشن باشد پادشاه و عالم خوبی است و اگر آب آن تیره باشد ، دلیل بر گناهکاری و فاسد بودن او است.

ابراهیم کرمانی معتقد است که تعبیر خواب در دریا بودن به خدمت پادشاه یا در خدمت بودن یک عالم است و اگر خود را در حالتی مستاصل در دریا ببیند باید مواظب خطر باشد و بیرون امدن از اب دریا تمام شدن ناراحتی است.

جابر مغربی معتقد است که اگر آب دریاها و رودخانه ها یک جا جمع شود تعبیر شاین است که پادشاه ان منطقه مال و ثروت را جمع می کند و خرج مردم نمی کند.

آنلی بیتون معتقد است که شنیدن صدای دریا و ساحل تعبیرش یک زندگی سخت و غم انگیز است که در ان هیچ گونه عشق و محبتی نیست.او به طور کلی دیدن دریا در خواب را آرزوهای بیهوده می داند.

امام جعفر صادق ع تعبیر خواب دریا را پادشاه می دانند که اگر صاف و آرام باشد نشان از خوب بودن و عادل بودن آن پادشاه دارد و اگر آب دریا تیره باشد ، نشان از پادشاه ستمگر و فاسد دارد.

حضرت یوسف ع معتقد است که اگر در خواب دریا دیدید ، بدانید که روزی شما زیاد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.